Q&A: Vragen voor deze zomer

12-07-2013 18:08

Hi girlies! Vandaag beantwoord ik wat vragen over zomer. Denk aan: "wat kan ik doen deze zomer?" en "wat is er hot deze zomer? Ik ga jullie antwoorden op deze vragen met mijn ervaringen en mijn ideeën. Dus als je iets geen leuk idee vind, doe het dan gewoon niet. Ik vertel over wat ik leuk vind, wat ik mooi vind en wat ik handig vind. Laten we beginnen met vraag nummer 1...

Wat kan ik doen deze zomer(vakantie)?

~ Picknicken ~ BBQ'en ~ Zwemmen ~ Logeren ~ Kamperen ~ Films kijken ~ Zonnen ~ Shoppen ~ Een bijbaantje nemen ~ DIY'en ~ Bloggen ~ Een strandwandeling maken ~ 

Hoe ben ik 100% summerproof?

~ Door dit artikel te lezen ~ Bikini ~ Waterproof make-up ~ Mobiel ~ Vrolijke nagellak ~ Zonnebrandcréme ~

Wat moet er in mijn strandtas?

~ Zonnebrand ~ Lipgloss ~ Mascara ~ Strandbal ~ Strandlaken ~ Zonnebril ~ Een leuk tijdschrift ~ Haarborstel ~ Mp3/Ipod ~ Flesje(s) water ~ 

Wat zijn de zomertrends van 2013?

~ Shorts ~ Bandeau's ~ AllStars ~ Dip Dye ~ Vans ~ Amerikaanse print ~ Crop tops ~ 

Welke kleuren en printjes zijn hot deze zomer?

~ Amerikaanse print ~ Legerprint ~ Neon kleuren ~ Rood-roze ~ Stippenprint ~ Snorren ~ Britsche print ~ Mint groen (Zie dit artikel) ~ 

Heb jij nog vragen over/voor de zomer? 

Stel ze in de comments, dan zet ik jou vraag erbij (met antwoord)!

COMMENTS

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht