Nailart Inspiration (DEEL 4)

23-06-2013 20:38

Het is weer tijd voor een Nailart-inspiration artikel! Vorige week hebben jullie ook weer zo'n artikel kunnen zien. Toen waren het meer wat zachtere pastelkleurtjes. Maar nu zit er ook een drukke neon creatie bij. De rest is wel rustig, maar toch, er zit iets druks in. Kijk je met me mee?

10. Schattige-ship nailart.

Deze nailart vind ik heel mooi, en heel moeilijk is 'ie ook niet. Goed geschikt voor beginners doen! Het is heel schattig en leuk voor in de  zomer of lente. Mooie rustige pastelkleurtjes, die goed met elkaar matchen!

11. Neon met glitter(studs?).

Deze nailart is heel druk en heel erg feestelijk. Zelf zou ik het niet dragen naar school ofzo, maar naar een feestje lijkt het me wel erg leuk. 

12. Roze print nailart.

Dit is een mooie rustige roze nailart met mooie rustige lijntjes. Je ziet rondjes, maar ook mooie sierlijke lijntjes. Dit kan je denk ik het beste maken met een nailart-pen. Wel erg leuk maar wel moeilijk, haha. 

Dit was het alweer, hmm, dit soort artikelen zijn altijd wel heel kort, vinden jullie ook niet?... Hmm, hoe kan ik hem langer maken of er iets bij doen? Hebben jullie een idee? :

VINDEN JULIE DEZE ARTIKELEN TE KORT? EN WAT KAN IK ERAAN DOEN?

COMMENTS

-

Iris 01-08-2013
Misschien kun je 1 van deze nail-art zelf proberen, dat lijkt mij wel superleuk! Of zelf 1 bedenken?

Re:-

Vera 04-08-2013
Goed idee! Bedankt voor al je lieve comments Iris! Liefs.

Nieuw bericht