Update

14-02-2014 08:00

Eindelijk ben ik daar weer met een blogpost. Ik heb twee weken helemaal niks geblogd! Echt heel erg! Maar ik heb het de afgelopen week en weken aardig druk gehad. En het was sowieso ook wel fijn om er even tussenuit te zijn met al die drukte in mijn hoofd. Ik vind bloggen onwijs leuk, maar het bezorgt me ook behoorlijk wat stress! Ik ga in deze blogpost met je bijpraten over wat ik de afgelopen weken dan wél allemaal heb gedaan. Pak er lekker een kop thee bij en lees lekker met me mee. 

Bijna jarig - Yaayy! Nog vijf nachtjes slapen! Dan is het moment weer waar ik precies een jaar op heb gewacht: mijn verjaardag! Ik heb er heel veel zin. Ik ben 19 februari jarig en die middag komen drie vriendinnen van me bij mij een high tea doen. Ik post misschien ook nog wel een blogpost posten met de cadeautjes die ik heb gekregen. Of zal ik daar maar mijn állereerste filmpje van maken? Vertel het me in de comments.

Gevallen - Dan is er wat minder leuks gebeurd, ik ben gevallen met gym. Ik was verkeerd beland en ik heb drie dagen niet kunnen lopen. Daarna heb ik drie dagen op krukken gelopen, het gaat inmiddels al veel beter. Ik kan al wel lopen, maar het doet nog wel veel pijn. Ik heb dus drie dagen thuis gezeten, boring! Maar ik heb wel weer wat inspiratie kunnen opdoen!

Bloggen/video's - Vrijwel in iedere update behandel ik wel het onderwerp bloggen en hoe het er nu mee staat. Ik laat het bloggen telkens een beetje gvallen, super jammer natuurlijk! Want ik vind het echt super gaaf om te doen. Ik wil het bloggen natuurlijk weer oppakken, zo snel mogelijk het liefst! Maar ik heb ook onwijs veel zin om filmpjes op te gaan nemen! Maar het punt is: lijkt jullie dat wat? Dat er bijvoorbeeld één filmpje in de week komt? Wat vinden jullie een goed idee? Laat het me weten in de comments.

Nou, het zit er al weer op. Ik heb eigenlijk alles wel verteld wat ik kwijt wilde.

Comments

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht