Update: I'm back from Amsterdam

29-08-2013 18:00

Hi! Daar ben ik alweer met een update, ik heb ongeveer een maand geleden al vermeld op mijn blog dat ik naar Amsterdam ging met mijn vader. Nou, dat ben ik geweest. Het was heel leuk en we hebben allerlei dingen gedaan. Ik wi in dit artikel een beetje vertellen over hoe het was en wat ik van Amsterdam vind.

Wat heb ik allemaal gedaan - Ik vind Amsterdam een onwijs leuke stad: lekker druk, leuk mensen kijken op een terrasje, lekker shoppen, door de grachten varen... Ik heb allemaal leuke dingen gedaan: we hebben een rondvaart gemaakt, we hebben geshopt, naar madame tussauds geweest, en nog eens geshopt! 

Shoppen, shoppen en nog eens shoppen - Je kan in Amsterdam onwijs veel en leuk shoppen: H&M, V&D, Bijenkorf, HEMA maar ook kleinere winkeltjes. Ik heb gemerkt dat ik persoonlijk de Negen Straatjes erg leuk vond. Verder vond ik de P.C. hoofdstraat en de Kalverstraat ook erg leuk. Bedankt Anne, voor je goede tips! (;

Een rondvaart maken - Een rondvaart maken in Amsterdam kan bijna niet missen, lekker door de grachten om je heen kijken... Wij zijn met een boot van LOVERS geweest. We hebben Amsterdam gelijk een beetje kunnen verkennen.

Madam Tussauds - Madam Tussauds vond ik één van de leukste dingen. Ik ging op de foto met Obama, Lady Gaga, de koning en koninging, prinses Beatrix, Anne Frank, Chantal Janzen, Justin Bieber enzovoorts. Het is echt leuk om te zien hoe echt dat lijkt. Obama leek zóóó echt, bijna eng om te zien!

I love Amsterdam! Vind jij amsterdam een leuke stad? Ben je er al weleens geweest? 

Ik vind Amsterdam echt een leuke stad waar je lekker kan shoppen en mensen kijken. We hebben overnacht in Hotel Washington. Ik vond twee super leuke dagen. Heb jij nog tips voor andere meiden die naar Amsterdam gaan of heb je zelf ervaringen? Laat het me even weten bij de comments. Ik hoop dat je het leuk vond om te zien hoe mijn uitje was. Heel veel liefs, Vera.

Comments

verslavend blog

Lotte 31-08-2013
VERA, IK BEN VERSLAAFD AAN JOU BLOG! <3 JE SCHRIJFT PERFECT! XXXXXX

Re:verslavend blog

Vera 31-08-2013
Omg, wat lief Lotte! Heel erg bedankt, wauw dit is echt lief hihi. Heel erg bedankt Lotte. Bye! xo

Nieuw bericht