Update: Ik ga op vakantie + volgend jaar

09-08-2013 10:23

Hi fantastic faces, ik ben echt heel druk met mijn blog. Ik zit (figuurlijk) 24/7 achter de computer. Maar ik vind bloggen zó leuk en ik wil niet dat jullie niks te lezen hebben. Ik ga maandag op vakantie en ik heb een besluit genomen. Ik denk dat dit het beste is voor mij, en ik hoop dat jullie dit niet erg vinden. (Ik ga niet stoppen met bloggen hoor!) Lees maar gauw verder!

Op vakantie

Yaayyy, ik ga dus op vakantie! (Ik ga trouwens op een super leuke vakantie, ik ga alle waddeneilanden langs.) Maar ik dacht gelijk aan mijn blog, hoe kan ik nou artikelen online zetten? Na lang na hebben gedacht en wat woorden van mijn moeder, heb ik besloten om geen artikelen online te zetten in de vakantie. Sorry, er zullen dus twee weken geen artikelen online komen. Ik kan geen artikelen inplannen, vandaar ook niet één artikeltje. Ik vind dat ik (al zeg ik het zelf) even wat rust verdient heb en nodig heb. Ik hoop dat jullie het niet zo erg vinden...

Na mijn vakantie, moet ik het natuurlijk wel een beetje goed maken met jullie. Na mijn vakantie gaat waarschijnlijk mijn eerste filmpje online! En misschien ook een winactie. (Als jullie daar suggesties voor hebben, laat het me even weten!) Verder doe ik natuurlijk een update van mijn vakantie en zullen er wel weer artikelen online komen.

Volgend jaar

Zoals jullie misschien wel weten ga ik volgend jaar naar de 1ste. Dat word dus een hele boel huiswerk, en bezig blijven met school. Dat betekend dus ook, minder tijd voor mijn blog... Sorry, ik weet nog niet hoe ik het ga aanpakken, want ik weet ook niet hoeveel huiswerk ik ga krijgen. Wat ik wel zeker weet is: ik ga nu al, in dit jaar, héél veel artikelen vooruit schrijven en plannen. 

Tip 

Ik heb een tip voor jou en de andere lezers! Kom iedere dag op mijn blog, en lees een artikel terug. Het lijkt me niet dat je alle 34 artikelen al hebt gelezen. Ik heb dus 34 artikelen voor je klaar staan. (; 

Dit was de update, ik hoop dat je het niet al te erg vind, dat er twee weken geen artikelen online zullen komen. Sorry, nogmaals. Ik hoop dat jullie de update leuk vonden. Tot over twee weken.

Liefs, Vera. 

Comments

ruzie

Rosanne 14-08-2013
we hebben ruzie dus ben ik geen medebeheerder meer.

hi.

Rosanne. 12-08-2013
Vera en ik hadden ruzie, we hebben geen contact meer met elkaar, dus ik stop maar. en ze wil het ook liever.

Dit artikel

Rosanne. 10-08-2013
Vera, je schrijft echt zo goed, ik weet het we hebben best vaak ruzie maar alsnog, je schrijft zo goed. <3

Re:Dit artikel

huh 10-08-2013
rosanne, waarom ben je geen medebeheerder meeer ? dit is jammer ...


en vera, jammer dat je minder gaat bloggen maar heel erg veel plezier op vakantie & succes volgend jaar !

Re:Re:Dit artikel

Rosanne. 11-08-2013
We hadden ruzie, ze denkt er nog over na, of ik terug mag komen ! hihi lief dat je het vraagt!

Nieuw bericht