Ik ga deze week op kamp! (28'07'2013 t/m 01'08'2013)

28-07-2013 07:29

Heee, ik heb vandaag even een hele korte update voor jullie. Deze komen er helaas geen artikelen... Sorry, sorry, sorry! Ik ga namelijk op kamp. Ik ga op hoe-over-leef-ik-kamp van Vinea! Echt super leuk, een soort overlevings-kamp met allemaal andere meiden. Het is echt een meiden-kamp: we gaan cupcakes versieren, modeshow doen, make-uppen maar Francine Oomen komt ook eventjes kijken! Echt leuk! Ik laat na het kamp natuurlijk wel even weten hoe het was. Nogmaals sorry dat er deze week geen artikelen zullen verschijnen! Ik ga denk zo nog een van de artikelen die al klaar zijn online zetten. Dan zijn jullie toch voorzien van twee artikelen. Ik hoop dat jullie het niet heel erg vinden. 

Ga jij op kamp? Zo ja, welke? Lijkt jou dit kamp leuk?

COMMENTS

leuk kamp

kim 04-08-2013
leuk kamp ik ga ook eens kijken of ik kan gaan! wel heel duur...

Re:leuk kamp

Vera 04-08-2013
Leuk! Het is echt een súper leuk kamp, echt waar. Ik heb echt lol gehad daar. En ja, klopt, het is best wel duur... Maar er komen nu ook HOI (Hoe Overleef Ik) weekenden die goedkoper zijn. Laat je het me weten als je gaat? Liefs, Vera.

Nieuw bericht