Update: Hoelaat en wanneer blogposts?

20-11-2013 19:30

Hoihoi! Daar ben ik weer. Ik werk nu al ongeveer twee weken met hetzelfde systeem om artikelen online te zetten. En ik vind het erg prettig werken, daarom wil jullie nu uitleggen wat mijn plan is. Ik ga proberen me eraan te houden, maar het zal nooit helemaal 100% lukken, want ik heb het erg druk met school. Maar ik ga mijn best doen! Lees je met me mee?

Het idee - Mijn idee is eigenlijk best wel simpel: het idee is om om de drie dagen een blogpost online te zetten. Dat houd dus in: vandaag wel, morgen niet, overmorgen ook niet en die dag daarna wél. Voor mij komt dat goed uit en daar heb ik (bijna) altijd wel genoeg tijd voor. 

Hoelaat? - Hoe laat ik de blogposts online zet kan verschillend zijn. Ik heb niet echt een vaste tijd, maar ik denk tussen 08:00 en 19:00. Dan kan je dus een artikel verwachten. Wanneer ik een exacte tijd heb die ik prettig vind werken, laat ik dat natuurlijk weten!

Genoeg? - Dit is mijn voorstel en hoe mij het makkelijk lijkt. Het betekend dus dat er in één week drie artikelen online komen. Ik weet niet of jullie dat genoeg vinden. Misschien zeggen jullie wel dat wat minder ook genoeg is, of juist wat meer. Laat het me maar gewoon eerlijk weten.

Druk - Het probleem is wel dat ik het erg druk heb met school. Ik moet gewoon vijf keer in de week naar school en in het weekend maak ik huiswerk en ik maak blogposts voor de komende weken. Dus iedere dag één artikel kan ik helaas niet beloven.... Hoe graag ik dat ook wil.

Comments

nike free run 3 femme pas cher https://www.aprhino.net/

Thomasdox 18-07-2014


30-11-2013
hoi.

Nieuw bericht