Update: Hoe gaat het met mij en mijn blog?

05-09-2013 16:00

Hi! Na super lang wachten ein-de-lijk weer een blogpost! Sorry meiden, echt sorry.. Maar goed, dit is een personal-update over mij, maar ook een beetje over mijn blog. Ik wil je over vanalles bij kletsen: hoe waren mijn eerste schooldagen, mijn eigen domein, minder artikelen, nieuwe site... In mijn vorige blogpost vertelde ik je allemaal dingetjes. Lees je met me mee? 

Druk, drukker, drukst! - Ja, ik heb het duidelijk het drukts... Mijn vorige blogpost is alweer een hele tijd geleden, namelijk al weer tien dagen geleden!  Hoe dat komt? Ik heb het echt heel druk met school: ik moet langer naar school en meer huiswerk maken. Ik vind de middelbare school echt heel leuk en ik heb een super leuke klas! Maar ik word zó gestrest van het 's avonds je tas inpakken, huiswerk maken, optijd op school zijn, met een zware tas op je rug je lokaal zien te vinden.... 's Middags als ik thuis ben plof ik op de bank en dan begin ik zuchtend en kreunend aan mijn huiswerk... Ik heb het dus druk druk, en nog eens druk! Dat betekend dus: minder tijd voor mijn blog, éérs huiswerk. En na mijn huiswerk? Dan ga ik het lieft meteen slapen. Ik doe wel heel  erg mijn best om blogposts te maken. Hoe ik dat allemaal van plan ben om aan te pakken lees je hieronder.

Wat is nu mijn planJa, wat is nu precies mijn plan en hoe ga ik het aanpakken? Ik denk dat ik altijd sowieso eerst mijn huiswerk blijf doen, anders gaat het mis. Ik probeer sneller mijn huiswerk te maken en in het weekend heel hard vooruit te werken. Je snapt (hopelijk) wel dat ik niet iedere dag een artikel online kan zetten, dat word echt te druk... Ik doe heel erg mijn best, dat wel. Ik hoop dat jullie mijn blog blijven bekijken!

Mijn eerste schooldagen - Mijn eerste schooldagen waren echt leuke fijne stressvolle dagen. Ja, het was echt heel leuk en ik was opgelucht toen ik zag dat mijn klas erg leuk en aardig was. Ik ben maar één keer 'uitgescholden' voor brugpieper. Verder bevalt het me prima, aardige docenten, aardige mentor, aardige klasgenoten... Mijn eerste schooldagen waren ook heel stressvol! Met je ongelooflijk zware rugzak door dat onwijs grote gebouw je lokaal zien te vinden... Ik voelde me echt een klein meisje, hihihi.

Eigen domein!? - Ik heb een leuk idee, misschien hebben jullie het al eerder gezien of gehoord op mijn blog, ik wil waarschijnlijk mijn eigen domein ga kopen! Als dat door gaat, ga ik het echt helemaal anders doen. Ik wil dan overstappen naar een andere samenwerking, bijvoorbeeld met Wordpress of Blogger.  Ik en mijn moeder hebben al een beetje gekeken naar een eigen domein, dan zou het worden: facefantastic.nl Als ik een eigen domein ga komen laat ik dat natuurlijk wel ruim van te voren weten op mijn blog.

Bedankt! - Dit was het alweer, het einde van dit lange (saaie?!) artikel. Ik wil jullie bedanken voor het lezen van dít artikel, maar ook voor alle andere artikelen. En sowieso dat jullie mijn artikel lezen vind ik al onwijs leuk! Hopelijk vonden jullie het net zo leuk als ik. Heel veel liefs, Vera.

Comments

FIFA Coins:FIFA 2014 jnecajjf szakqizp yxsor libqroh

Marryytcs 10-04-2014

Nieuw bericht