Talking about Beautybloggin’ tag

28-07-2013 07:51
Pfff, Vera, alwéér een tag? Ja dat klopt, maar dit is een tag waarbij ik ook gezellig met je kan bijkletsen over mijn blog. Ik zag deze tag bij www.pinkypolish.nl Het is een tag speciaal voor de beautybloggers, de vragen gaan namelijk over jouw beautyblog. Het is de bedoeling dat ik een aantal vragen ga beantwoorden over mijn blog. Ik heb de 5 leukste vragen uitgekozen, anders werd dit artikel wel héél lang. Lees je gezellig met me mee?
 
Waarom ben jij een beautyblog begonnen?
Ik vond het vroeger (toen ik negen was) al leuk om bezig te zijn op internet of met een soort blog of website. Op mijn negende wilde ik al een website maken, ik wou er sudoku's en woordenzoekers opzetten. Toen ik 11 was, ontdekte ik (beauty)bloggen. Ik las ze veel, ook omdat beauty een passie was van mij. De maanden voor 31 maart was ik heel geïntreseerd in bloggers en ging iedere dag een hele lijst bloggers langs. Ik zag toen ineens een paar artikelen over hoe je zelf een blog aan kon maken en een aantal tips. Rond midden maart leek het me een leuk idee om dus zelf ook een blog te beginnen. Ik had (ik weet niet waarom) alle tips in een groot schrift geschreven. Ik kreeg ook ideeën voor reviews en artikelen. Ik keek iedere dag in het schrift en schreef er allemaal nieuwe ideeën in. Zo kwam het dat ik op 31 maart 2013 officieel mijn beautyblog had geopend. 
 

Krijg je weleens negatieve comments?

Ja, helaas wel. Maar het komt niet vaak voor. Ik focus me vooral op de leuke, lieve comments. Maar mijn motto: "Haters gonna hate". Wat ik aan haters doe?  Ik negeer het, ik verwijder het én ik blokkeer de persoon. Bye! 

Plaats je iedere dag een nieuwe post?

Nee, op dit moment niet. Maar ik doe mijn best om dat wel te bereiken. Voor meer info klik hier

Wat voor een soort layout heb je? En heb je hem zelf gemaakt?

Ik heb een basic account, niet te veel ge poespas. Voor meer info klik hier.

Hoe lang doe je ongeveer over een artikel?

Bij mij verschilt dat per artikel, maar ik denk gemiddeld één uur of anderhalf uur? "Wooow, zolang?" hoor ik je al denken. Ja, dat is zo, je typt niet zomaar wat, je moet ook foto's maken, nadenken, testen, info zoeken... Maar ik ben ook wel eens 3 uur met een artikel bezig geweest.

Dit was het! Ik hoop dat jullie wat meer weten over mijn blog en dat jullie dat leuk vinden. Ik wil je bedanken voor het lezen! Ik heb een vraag aan jullie: 

Ben jij een beautyblogger en neem je deze tag ook over?

COMMENTS

wauwie;d.

'yolooo. 05-08-2013
wauw wat een leuke tag, veer! x

Re:wauwie;d.

Vera 05-08-2013
Dankjewel!

-

Iris 01-08-2013
ik vondt het een leuke tag, vera.

Re:-

Vera 04-08-2013
Dankjewel Isis!

Nieuw bericht