Spam je blog #2

30-12-2013 08:00

Hi there bloggers! Het is weer eens zo ver... jullie mogen spammen! Ik heb weer zin in nieuwe blogs, dus heb/ken jij een blog die de moeite waard is, grijp dan je kans! Het zou onwijs leuk zijn als ik weer wat blogs aan mijn leeslijstje toe kan voegen. Het is nu kerstvakantie, dus je kan lekker met een kop thee inspiratie opdoen op andere blogs. Het is natuurlijk ook leuk om te vertellen waar je over schrijft of wat je kwijt wilt. En vergeet niet je link te droppen! Ik zou zeggen grijp je kans, want bij normale blogposts word spam/reclame niet zo gewaardeerd. Ik zelf bekijk alle links bij de comments, en wie weet de andere lezerresen ook! 

Comments

Live Life With Beauty

Elisanne 31-12-2013
Super leuk dat we mogen spammen! Mijn blog: www.livelifewithbeauty.blogspot.nl
All about beauty, fashion and lifestyle, maar ook wel eens over persoonlijke dingen! Neem eens een kijkje! ♡
X

Re:Live Life With Beauty

Vera 31-12-2013
Ik heb een kijkje genomen en het ziet er leuk uit! Jou blog ga ik zeker blijven volgen! Bedankt voor je spam! xx

blog

kimberly 30-12-2013
https://wonderandstyle.blogspot.com/ is een blog waarop je veel beauty, fashion en lifestyle gerelateerde artikelen kunt vinden. Ook maak ik filmpjes op YouTube en in veel artikelen zou vast wel een link staan, ik zou zeggen: neem een kijkje ! (:

Re:blog

Vera 31-12-2013
Hey Kimberly, jou blog kende ik natuurlijk al. Ik ben zo verliefd op jou blog! Love it. Hopelijk kunnen anderen nu ook van jou blog genieten! Liefs, Vera.

Nieuw bericht