Review: Action Nailart Pen - MAX nails

03-04-2013 16:45

Wat een verassing! Ik liep door de Action, ik was niet echt opzoek naar iets. Ik keek gewoon een beetje rond. Ik zag ineens de nieuwe nagellak van de Action! Ik liep er naar toe en bekeek het product. Ik zag allerlei leuke kleurtjes. Ik kon het natuurlijk niet laten staat want ze kostte maar €1,35 per 3. Ik heb meteen drie pakjes meegenomen! 9 nagellakjes dus! Ik ben later nog een keer terug gegaan en heb nog een pakje gehaald!

Wat ik ook heel leuk vond was dat ik leuke voorbeeldjes van 'nail art' op de voorkant stonden. Ik moet eerlijk zeggen, deze nagellak stinkt wel. Maar bijna iedere nagellak stinkt. Ik heb wel een tip voor als je dat vervelend vind! Ik heb ergens gelezen dat nagellak pas helemaal 100% is op gedroogd na 6 uur! Dus als je in de avond voor je gaat slapen je nagels lakt en je word de volgende ochtend wakker is het helemaal droog! Dan is de stank (als het goed is) weg. Ruik je toch nog een luchtje? Dan kan je een extra doorzichtig beshermlaagje aanbrengen.

O ja, voor ik het vergeet: deze nagellak is 100% budget proof! Het zijn drie nagellakjes voor maar 1,53! Om dit te vergelijken pak ik er een lakje van de Hema bij. Een nagellakje van de Hema kost € 2,25. (Dat is het bedrag van een klein nagellakje). En van de Action dus 1,53 voor drie lakjes en bij de Hema 2,25 voor één. Maar ik moet eerlijk zeggen, die van de Hema is dan ook een heel stuk fijner...

De kwastjes van deze nagellak zijn ook ideaal! Het is een heel dun en fijn kwastje. Perfect om nailart mee te maken! Ja, dit is echt een aanrader! Je kan ook meerdere nagellakjes over mekaar doen, echte nail art proberen! Ik heb bijvoorbeeld met een rode en een zwarte nagellak een lieveheerstbeestje gemaakt! Het ging zo makkelijk met deze makkelijke kwastjes! Hieronder zie je een foto hoe dun het kwastje is en hoe mooi en fijn het lijntje word als je op papier of je nagel lakt. Dit is de kleur: Black.

Hieronder heb ik mijn leukste setje neergezet die ik heb uitgekozen: Neon! De kleuren staan erboven.

Heb jij deze nagellak al in huis? En wat vind je ervan? 

Comments.

anoniem

anoniem 21-12-2013
anoniem

Arrogantie?

britneyBITCH. 27-08-2013
Wil je alsjeblieft met je mond op een andere manierrrr praten,, dit kan echt NIET meer~! Madame flatsoyoe

Re:Arrogantie?

Vera 31-08-2013
Uhm, sorry hoor? Ik snap niet wat je bedoelt.

Re:Arrogantie?

---- 26-10-2013
ey bitch, ga even rustig normaal doen.

Re:Re:Arrogantie?

Vera 25-11-2013
Uhm, sorry? Ik vroeg het alleen?

..

Chanel 01-06-2013
Hij is wel echt mooi!!!
Waar liggen ze eigenlijk?
Had je ze hezien bij Beverwijk, of wat dan ook?? Zeg het ff aub

Re:..

Vera 02-06-2013
Bij mij bij de Action liggen ze bij de nagelspulletjes (vijltjes, nagellakjes, enz.). Maar dat verschilt bij welke Action je bent. Misschien bij de nagellak? Xxx.

Re:Re:..

Ik 15-06-2013
Dankjee

LEUK,

Karin. 10-05-2013
JA HIJ IS HEEL FIJNNNNNNNN XOXOOXOXOX

Re:LEUK,

Vera 12-05-2013
Oke, fijn om te horen!
Onderdelen 1 - 10 van 10

Nieuw bericht