Poll, poll, poll!

13-04-2013 12:22

 Deze poll is inmiddels verwijderd. Sorry, als je nog een keer een poll wil zien moet je het natuurlijk gewoon laten weten, hihi.

Poll, poll, poll!

Ik heb een poll op mijn blog gezet en ik heb nu al 15 stemmen! Op deze zo genoemde 'poll' heb ik deze vraag gesteld: "Wat wil je graag meer terug zien op mijn beautyblog?" Op de foto zijn de stemmen ook te zien, maar ik zal ze hier ook even neerzetten:

  1. Niks, zo is het goed. (8 stemmen)
  2. Nagellak. (4 stemmen)
  3. Make-up/beatyproducten (1 stem)
  4. Fashion. (1 stem)
  5. Iets anders. (Zet het bij de comments.) (1 stem)

Jij kan natuurlijk ook stemmen! Als je naar 'welcome' gaat. Kijk je links onder het menu, daar staat de poll. Er staat boven: Enquête maar ik noem het een poll. Succes! XOXO.

 

A beauty kiss, Vera.

 

Onderwerp: Poll, poll, poll!

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht