Persoonlijke update #1

10-03-2014 06:00

Hi girls! Zoals je al hebt kunnen lezen op mijn blog, heb ik een (nieuwe) weekplanning. (Daar lees je hieronder meer over.) Het was eigenlijk gisteren tijd voor een persoonlijk update, maar aangezien ik vandaag meer aan jullie kan vertellen, doe ik het gewoon lekker vandaag. Ik wil graag met je blijkletsen over wat er nu allemaal in mijn leven speelt, lees je mee?

Nog even over de weekplanning, voor wie het niet heeft meegekregen. (Mocht je dit al wel hebben gelezen, is dit herhaling. Je kunt deze alinea skippen.) De weekplanning van (ongeveer) iedere komende week staat hieronder. En even kort samengevat: Maandag komt er een review, woensdag komen er tips of inspiratie online, vrijdag een filmpje en zondag een persoonlijke update. Alle dagen die hieronder geel gemarkeerd zijn, kan ik iets extra's doen. Denk aan een video of een blogpost. Het kan best zijn dat er niet áltijd een review op maandag komt, misschien ook wel eens iets anders (denk aan een winactie of een update). Het plan is dus dat ik om de dag een blogpost plaats, met een bepaald onderwerp, zo weten jullie ook waar je aan toe bent. 

De afgelopen anderhalve week was het (voor mij) vakantie! Heeeeeeeerlijk. Ik ben vandaag helaas weer naar school geweest... Maar goed, ik heb een super leuke, chille en gezellige vakantie gehad. Gisteren de verjaardag van mijn lieve opa, ik ben naar de Ikea geweest, naar een heer-lijk restaurant én naar 'Beeld & Geluid' in Hilversum. Even over dat 'Beeld & Geluid', dat was echt leuk! Er was een soort tentoonstelling over de koninklijke familie en je kon er zelf veel doen. Ik heb onder andere een video gezien waarin ze lieten laten zien hoe ze een vrouw helemaal make-uppen en bewerken via fotoshop voor een reclame. En jeetje, ik schrok! Ik wist dat het erg was, maar zo erg? Dat wist ik niet! De verjaardag van mijn opa was natuurlijk ook super leuk en het restaurant was werkelijk zalig! Haha, als voorgerecht: sushi... sushi... en nog meer sushi! Daarna een heerlijk buffet (wokken!) en dan als nagerecht een heerlijke chocolade fondue! Jeetje wat zat ik vol zeg! Verder heb ik ook nog wat andere dingen gedaan, maar dit was het leukst!

Ik heb net (anderhalf uur geleden) een prik gehad! Ik was van tevoren zooooooo bang. Ik was echt super zenuwachtig, de hele dag heb ik eraan zitten denken, ik ben namelijk als doodsbang voor prikjes! Bij mij in het dorp moesten wel meerdere meiden een prikje, maar als nog: ik was doodsbang. En nu vraag je je misschien af hoe het ging en het ging eigenlijk vet chill! Nou ja, chill?... Ik ging zitten, keek de andere kant op en: klaar! Ik snap niet waar ik me al die tijd zo zorgen over maakte. Maar ach ja, zo ben ik nou eenmaal. 'K heb nu nog wel een beetje spierpijn en het brandt nog een heeeeeel klein beetje, maar het zit er op! Ik ben echt opgelucht.

Permalink voor ingesloten afbeelding

Ik heb deze vakantie ook een zussenmiddag gehouden met mijn lieve zusje, we hebben allemaal leuke dingen gedaan. Onder andere..... een sister tag opgenomen! Die komt waarschijnlijk binnenkort online, mijn zusje is echt een schat! <3 We hebben lekker geshopt die middag, maskertje op (wat zij eigenlijk absoluut niet wou!!) en lekker een film gekeken. Die video komt dus binnenkort online. I love my little sister!

Nou, dit was de persoonlijke update alweer, weer veel gekletst! Het voelt echt een beetje alsof jullie mijn vriendinnen zijn, haha. Hopelijk vond je het net zo leuk als ik. Heel veel liefs, Vera! <3

Comments

interesant weetje

Daan 06-05-2014
Hey lekkerding (slurp geluid) ik moest van mijn moeder dit nog even aan je kwijt,
Ik vind dit een moeilijk onderwerp om over te praten maar we staan nu zo dicht bij elkaar dat ik het wel aan je durf te vertellen: het begon allemaal in groep 7 ik was aan het zwemmen samen met vrienden (nu inmiddels niet meer) Jasper riep : haha Daan je hebt haar op je billetjes dat ga ik je moeder vertellen. Ik trok mijn broek naar beneden, en zag het nu pas hoeveel het was ( het zit er nu nog steeds het kan niet weg volgens de dokter) ik moest het even kwijt van mijn moeder. Ik hoop dat je me daarom niet afwijst, WIL JE VERKERING MET ME? Xxx schatje Daan

baby loveyou schatje for ever

loveyou 06-05-2014
Hey baby i love you so much gril was het leuk met yuar sisster?
Ik vind je een lekkerding
Xxx Daan.
Ps. Ik ben 24 jaartjes jong❤

Nieuw bericht