(Weer) Een personal update!

22-10-2014 14:00

Eindelijk, na twee maanden ben ik weer. Da's lang geleden, dat ik achter mijn computertje een blogpost zat te tikken, maar ik doe het nu wel weer een keertje. Waarom ik de afgelopen tijd niet heb geupload of een video heb geplaatst deel hieronder met jullie.

Ik ben al die tijd niet 'offline' geweest. Ik heb misschien niks gedaan aan mijn blog, maar wel aan mijn youtube-kanaal. Ik vind youtube nu súper leuk om te doen. Ook op mijn youtube kanaal heb ik de afgelopen tijd niet veel geupload, maar 'achter de schermen', ben ik daar toch wel heel druk mee bezig. Op het moment dat ik dit schrijf, heb ik vakantie. En deze vakantie ben ik al heel veel bezig geweest met youtube. Ik heb nu al 4 video's opgenomen én bewerkt, veel werk, maar voor de komende maand heb ik mijn video al wel af. En nog twee andere video's zijn nu aan het uploaden naar youtube. Dus in totaal 6 video's, en ik wil vandaag nog meer video's opnemen en bewerken. Al zeg ik het zelf, ik ben goed bezig. Dat lijkt voor jullie natuurlijik niet zo, omdat ik al zo lang niet meer heb geupload.  

Ik snap dat je denkt: waarom upload ze dan niet op haar youtube-kanaal?Nou, omdat mijn camera is kapot gegaan op vakantie. Daar baalde ik natuurlijk heel erg veel van, maar omdat het zo druk was bij de camera-winkel kon ik niks anders doen dan wachten, wachten én nog eens wachten. Nou, gelukkig heb ik hem nu weer terug! Ik ga binnenkort snel een update-video opnemen op mijn youtube kanaal waar ik dit ook nog wat duidelijker uitleg. Ik wil ook aparte upload-dagen doen voor mijn youtube kanaal.

Nu denk je misschien, ze heeft het alleen maar over haar youtube kanaal en niet meer over haar blog. Dat klopt, maar ik denk dat het gewoon komt omdat ik mijn youtube kanaal gewoon leuker vind om te doen en ook omdat het meer word bekenen. Ik zal denk ik nog wel af en toe een blogpost plaatsen op m'n blog, maar als je me echt wil blijven volgen zal ik (als je dat leuk vind) je abboneren op mijn youtube kanaal. Als je op mij abboneerd, krijg je binnen youtube een melding als ik een nieuwe video heb gemaakt. En ik zou het heel leuk vinden omdat ik dan zie dat jullie me volgen! (:

Genoeg nu over mijn blog, mijn youtube knaal en over alles op internet, haha. In real-life gaat alles goed met me. Ik ben natuurlijk weer naar school en ik heb echt een super super leuke klas met hele lieve en leuke vrienden en vriendinnen. Met cijfers gaat het ook wel prima, en eigenlijk gaat het gewoon heel goed met me. Ik hoop dat dat ook voor jullie geld. En ik hoop dat jullie je net zo fijn in de klas voelen als ik. Ik zou het heel leuk vinden als jullie in de reacties achterlaten hoe het met jullie gaat. 

Nou, lange blogpost zeg. Ik merk wel dat ik weer fijn vind om mijn verhaal niet te vertellen in vorm van een video, maar te schrijven. Lekker met muziek, denken wat ik wil delen en tikken maar. Ik hoop dat jullie het fijn vonden om weer een blogpost van mij te lezen. Als je wil, kan je natuurlijk ook een comment achter laten. Ohja, hieronder zal mijn youtube kanaal staan. I see you later. Bye! <3

Comments

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht