OOTD: summer is coming!

17-05-2014 15:00

Hoi! Vandaag voor het eerst op mijn blog een OOTD. Het is niet een heel lang artikel, maar hopelijk toch wel leuk. Zelf vond ik het super leuk om deze outfit of the day te maken en ook al is het geen súper interessante outfit, misschien kan je er toch nog wat inspiratie van uit halen. Ben je benieuwd naar mijn outfit? Lees/kijk dan zeker eventjes verder!

Dit is de outfit, ik vind het persoonlijk een super leuke outfit voor de lente en ook voor in de zomer. Waarschijnlijk heb je het al wel gezien op straat: pastelkleuren worden in deze lente en zomer. Daarom heb ik gekozen voor de zachtere kleuren zodat deze outfit prima te dragen is in het komende voorjaar en zomer.

Ik draag zoals je ziet een lichtpaars hempje van de Primark die ik helemaal af heb gemaakt met de ketting. Waar de ketting vandaan komt weet ik niet, want ik kreeg hem cadeau. Hieronder draag ik een lichtblauw broekje met onder kleine plooitjes. Dit broekje komt (ook) van de Primark. 

Onder deze outfit passen mijn grijze Allstars erg goed, omdat deze ook een beetje pastel zijn.

 

Dit was het. Als je vind dat ik vaker een OOTD moet doen (of misschien in video vorm?), moet je het maar laten weten. Ik vond het in ieder geval super leuk om te doen! Bedankt voor je aandacht en hopelijk tot snel. <3 Liefs, Vera.

Comments

Wauw

Daphne 01-07-2014
Wauw Vera, je blog is super goed echt! En deze foto's wauw!

Nieuw bericht