Nieuwe lay-out

25-11-2013 20:30

Hoi! Misschien is het je al opgevallen... Face Fantastic heeft een nieuwe layout! De vorige was iets te druk, dat kreeg ik ook van lezeressen te horen. En zelf vond ik dat eigenlijk ook wel. Ik heb nu mijn eigen domein, en vond het wel tijd voor een opknapbeurtje. Hopelijk vinden jullie het mooi!

Ook kan je nu alle blogposts op de 'home' pagina vinden, veel makkelijker en direct! Je kan nu gewoon meteen zien wat je wil lezen. De kleuren van de nieuwe layout zijn wat zachter en rustiger: vooral wit. De mintgroene details heb ik wel gehouden, dat vond ik erg mooi. Dat leest waarschijnlijk ook veel prettiger.

Daarnaast heb ik ook een eigen logo gemaakt. Ik wilde mijn site een beetje herkenbaarder maken binnen het grote aantal beautyblogs. Het nieuwe logo is girly, maar toch ook stylish. Die omschrijving past ook wel goed bij mijn persoonlijkheid en aangezien dit een persoonlijke blog is, is het logo dus perfect. 

Ik heb er erg mijn best op gedaan en ik ben er even mee bezig geweest, maar dan heb je ook wat! Hopelijk vinden jullie het net zo leuk als ik. Als jullie nog tips hebben, of dingen anders willen zien, laat het me vooral weten!

Wat vinden jullie van mijn nieuwe layout?

Comments

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht