Nieuwe lay-out!

09-06-2013 18:50

Hoi allemaal. Jullie hebben het misschien al gezien: ik heb een nieuwe lay-out! Ik heb hem helemaal zelf gemaakt en ik ben er eigenlijk best wel trots op. Hopelijk vinden jullie de nieuwe lay-out net zo mooi als ik!

Aan de ene kant moet ik ook sorry zeggen, want mijn site lag er twee uur uit. Dat kwam doordat ik bezig was aan de lay-out. Als je dit hebt gezien, sorry! Ik zal het voortaan van te voren laten weten op mijn site.

Hieronder zie je de lay-out, dit is de home pagina.

Zoals je ziet heb ik de home pagina een leuke peachy oranje/roze kleur gegeven met een soort mintgroenachtige details. Ik heb besloten om de andere pagina's rustig te houden en wit te maken. 

Mocht je tips hebben, opmerkingen hebben of complumenten? Stel ze hieronder! Ik vind het fijn om jullie reactie te horen, als jullie iets niet zo mooi vinden, doe ik er graag iets aan.

WAT VIND JIJ VAN MIJN NIEUWE LAY-OUT?

Comments.

mwah

mwah 13-06-2013
hoi vera ik vind je vorige ley-out mooier denk ik want deze is een beetje saaaaaai :$ xxx ps je blog is wel supper leuk

Re:mwah

Vera 13-06-2013
Vond je mijn vorige lay-out mooier? ik vond die juist saai, hihi. Alsnog dankjewel! Wat vind je saai aan deze lay-out dan?
Heel veel liefs, Vera.

Re:Re:mwah

. 13-06-2013
ja gewoon beetje die kleurtjes enzo, en op de vorige stond op het begin al meer info en zo

Re:Re:Re:mwah

Vera 14-06-2013
Hmm ja, je hebt wel gelijk. Heb je tips hoe ik deze lay-out beter kan maken?

Re:Re:Re:Re:mwah

. 18-06-2013
euh je kan misschien een paar foto's uit je fotoalbum erneer zetten? ik weet niet hoor hihi x

Re:Re:Re:Re:Re:mwah

Vera 29-06-2013
Ja, leuk idee! Ik ben het idee aan het uitwerken. 30 juni (morgen) zal het aangepast worden! Bedankt voor de tip! xxx

Nieuw bericht