Nailart Inspiration. (DEEL 2)

19-05-2013 07:00

Een week geleden kwam deel 1 online van mijn Nailart Inspiration. En vandaag is het tijd voor deel 2 alweer! Ik typte dit artikel en ik dacht: ik vind dit zo leuk om  te doen, ik zie zulke leuke foto's. Ik heb besloten om iedere week zo'n artikel te schrijven. Dus iedere zondag komt er een Nailart Inspiration artikel. Iedere keer drie mooie nailart foto's. Veel leesplezier! xxx

4. Roze nagels met gouden randje.

Deze foto is niet bepaald heel bijzonder, maar wel héél mooi. Het is een mooi (pastel)zachtroze kleur, ik ben dol op pastel. En dan dat mooie gouden randje, i love it! Het is denk ik vrij makkelijk om te maken, maar je hebt wel goude nagellak/plakstickertjes hebben. Maar helaas, die heb ik niet.. Ik ga binnenkort opzoek naar mooie gouden plakstickers voor op je nagels. Weet iemand waar je die kan kopen? Reageer bij de comments. Ik ga proberen deze nagels een keer te maken, en zoals bij de andere zal ik hier een artikel over maken.

 

5. Stippen met roze strikje. 

Ik zag deze foto en ik vond hem meteen he-le-maal te gek! Zulke mooie en perfecte stippen (die te maken zijn met een wattenstaafje). En dan dat super schattige strikje! Ik ben heel benieuwd hoe je dat strikje maakt... Volgens mij kan je dat bij een winkel kopen met van die leuke 3D dingetjes voor op je nagel. Ik ga deze nagels een keer proberen te maken zonder strikje (dat is wel jammer, want dat strikje maakt het zo leuk). Ik moet alleen nog witte nagellak kopen, want die heb ik nog niet. En ja, ik ga hier denk ik ook een artikel over maken.

 

6. Donkerblauwe nagels met witte vormpjes.

Ik vind deze nagels he-le-maal toppie! Moet je zien, het zijn gewoon witte vormpjes (een soort vierkantjes) maar het lijken super erg op studs! Ik vind dit echt fantastisch! Ik ga dit zeker een keer maken. Je kan natuurlijk ook een andere achtergrondkleur doen dan donkerblauw. Ik vind het zo gaaf, het lijkt me nog niet eens zo moeilijk, en je krijgt zo mooi resultaat! Ik ga er over schrijven natuurlijk, haha.

 

Nou, dit was deel 2 van mijn top zes van mooiste nailart foto's. De laatste alweer! Als je het leuk vond om te lezen laat het zeker even weten, dan kan ik dit misschien vaker doen (bijv. met make-up). Ik ben benieuwd welke foto jullie het mooist vonden. De vraag die ik jullie stel is daarom ook: 

Welke foto vind jij het mooist?

Laat het me weten bij de comments!

Comments.

Welke foto vind jij het mooist?

Freddie 05-06-2013
foto 4 vind ik het leukst!! De andere zijn een beetje tè opvallend.....;-))

Re:Welke foto vind jij het mooist?

Vera 05-06-2013
Helemaal met je eens! Ookal vind ik foto 6 ook super.

Nieuw bericht