Mijn fitness tips

29-11-2013 17:00

Hi! Vandaag wil ik je mijn fitness-tips geven, omdat een meisje in via de e-mail vroeg of ik een blogpost wou maken met mijn fitness tips. En ja, dat wil ik wel! Ik ben dol op fitness. Ik fitness twee keer per week: één uurtje met allemaal andere kinderen (alle kinderen hebben een beperking; ze willen afvallen, hebben een ziekte enzovoorts. Ik heb een ziekte) en een halfuurtje heb ik fyshiotherapie (ook voor mijn ziekte). Ik ben van plan om nu ook één avond in de week met mijn moeder te gaan sporten. Ik fitness nu al anderhalf jaar. Dus, ik wil je graag mijn tips geven! Lees je mee? 

Haar

Sporten is heerlijk! Totdat we na een heftige sessie thuiskomen met coupe vogelnest. Ik heb het zelf ook heel vaak meegemaakt en ik háát het. Daarom geef ik je deze tip: doe je haar strak in een hoge staart. Doe er voor de zekerheid wat gladmakende olie doorheen na het sporten voordat je het uitkamt. Dat vind ik persoonlijk het fijnst zitten. Je kan het ook in een not doen, maar los doen? Dat zou ik niet doen, het is heel vervelend tijdens het sporten! 

Beloon jezelf

Na een paar trainingssessies mag je best trots zijn op jezelf en jezelf belonen met een dag rust. Volgens deskundigen is het juist belangrijk om minstens één dag per week te rusten als je zeven dagen per week sport. Die dag kun je doorbrengen met je beste vriendin, vriendje of lekker gaan shoppen. Als je dagelijks beweegt puur om af te vallen, beloof jezelf dan dat leuke jurkje als je bijvoorbeeld twee kilo bent afgevallen.  

Outfit en schoenen

Tja, je moet er natuurlijk wel een beetje goed uitzien tijdens het sporten. Persoonlijk vind ik make-up tijdens het sporten vervelend, dus dan vind ik wel dat mijn outfit en schoenen er een beetje oké uitmoeten zien. Ik zal binnenkort een artikel maken over leuke fitness schoenen, anders komen hier nu heel veel foto's, en dat staat rommelig. Voor je kleding zal ik ook een artikel maken. Dus, houd mijn blog in de gaten!

 

Comments

cool

annelottee 30-11-2013
leuk idee vera

Nieuw bericht