Mijn everyday-bakje

28-12-2013 08:00

Hey! Vandaag laat ik jullie zien wat er in mijn everyday-bakje zit. In mijn everyday-bakje zit zowel make-up als huidverzorging. Alles wat hierin zit is dus wat ik (bijna) iedere dag gebruik. Ook doe ik hier mijn producten in die ik juist meer moet gaan gebruiken of producten die ik moet testen voor mijn site. In mijn 'everyday bakje' zit niet heel veel, ik doe vaak alleen een een lip-product op en een mascara als ik naar school ga. Kijk je mee naar de inhoud? 

Lipstain van MaxFactor -  Het eerste is... een lipstain! Ik ben echt dol op lipstains, want ze blijven heel goed en lang zitten. Ik vind de lipstains van MaxFactor en Catrice het fijnst. Wat ik altijd doe is heel simpel, ik doe dit product op vóór ik ga slapen 's avonds, de volgende dag heb ik een hele mooie natuurlijke roze lipkleur op mijn lippen, dan doe ik er nog een lippenbalsem voor een beetje een glossy effect en... perfect lips!

Nivea lip butter - Zoals ik hierboven verteldde doe ik dus een lippenbalsem over de lipstain heen, dat is dus (meestal) deze. Ik doe hem héél dun op, zodat hij toch hydrateerd, maar niet heel goed pigmenteerd (ik heb namelijk de roze variant). Daarna heb ik mooie lippen, die goed gehydrateerd worden.

Wimperkrultang - Ja, ik gebruik ook gewoon een gewone wimperkruller van de Hema.

Mascara's - Ik gebruik echt héél veel mascara's, dus ik kan ze niet stuk voor stuk reviewen. Maar ik gebruik graag de Scandle Eyes Show Off Mascara en de 1 2 3 Looks Mascara (allebei van Rimmel). En van Essence: de Get Big Lashes Mascara's. Van de Action ook één: de MAX eyes waterproof mascara. En verder van Catrice, Maybelline en MissSporty ook een paar. Er liggen vaak ook wat mascara's in die ik moet testen voor mijn site. 

Zwitsal "Op 't wangetje" - Niet te misssen in mijn everyday bakje: Zwitsal "Op 't Wangetje". I love it. Het is geen make-up, maar huidverzorging. Dit gebruik ik vooral in de herfst en winter, omdat mijn huid dan schraal en droog is. In de zomer gebruik ik het ook af en toe. Dit product is bedoeld voor babytjes maar daarom is het heel verzachtend en goed voor de gevoelige huid. Je huid word hier heel zacht van, daarom gebruik ik 'm iedere dag. 

Een random handcreme - In mijn everyday-bakje zit altijd een random handcrème. Soms van Nivea, somg van Dove, soms van Purol. Het verschilt. Handcrèmes gaan er bij mij heel snel doorheen. Daarom is het eigenlijk altijd wel een andere handcrème. Tot nu toe zijn de Purol-handcrèmes voor mij het fijnst, die trekken lekker snel in en ruiken heerlijk.

Deo - Ik gebruik ook iedere dag deo, dus die is ook niet te missen in mijn everyday-bakje. Op dit moment gebruik ik een roldeo van Dove, maar over een maandje is dat weer een andere. Ik vind het fijn om af te wisselen met deo's, het is dus altijd verschillend.

Dit was het, als ik ze zo op een rijtje zie zijn het er eigenlijk best wel veel. En zoals ik al zei: soms zitten er ook dingen bij die ik ga testen of die snel op moeten. Ik vraag me af: Wat zit er in jullie everyday-bakje? En hebben jullie überhaupt zo'n bakje? Laat het me hieronder weten! Bedankt voor je aandacht! Liefs, Vera.

 

Comments

nike air max pas cher https://www.tinyavenger.com/

Thomasdox 18-07-2014


foundation

Willemijn 30-12-2013
waarom doe je zelf geen foundation of BB cream op, dan zie je minder vlekjes op je huid, dat is misschien wel handig voor jou :$

Re:foundation

Vera 30-12-2013
Hoi Willemijn, ik weet niet of dit wel of niet aardig bedoeld is, maar ik vind zelf dat het voor mij niet nodig is. (:

.

Laura 28-12-2013
Leuk!! Is die eerste foto van jouw make up stash???

Re:.

Vera 28-12-2013
Haha, nee. Was dat maar waar! Die foto komt gewoon van Tumblr.

Nieuw bericht