Forum: waar willen jullie blogposts over zien?

21-12-2013 15:00

Hi there! Voor vandaag had ik helemaal geen blogpost ingepland, maar dit is een vraag die ik aan jou heb. Ik heb namelijk vandaag al vier blogposts gemaakt (met deze erbij vijf) en die heb ik over de hele komende week heb gepland. Maar nu heb ik helemaal geen inspiratie meer. Ik heb geen idee meer wat ik leuk vind om over te schrijven of wat jullie graag willen lezen. Daarom vraag ik aan jou: Waar wil je een/of meerdere blogpost(s) over zien? Je kan met alles reageren waar jij maar een blogpost over wil lezen. Of je een review wil zien, of tips voor iets. Laat het me weten! Hieronder in het forum kun je je mening uiten en/of op die van anderen reageren. Alvast heel erg bedankt!

 

Forum: waar willen jullie blogposts over zien?

geen geld

anne 22-12-2013
hoi Vera, ik wil best kerst vieren, maar ik heb er gewoon geen geld voor............ echt heel jammer! wil je daar een artikel over maken aub? xxxxxxxxxx anne

Re:geen geld

Vera 23-12-2013
Hoi Anne! Ik heb een artikel gemaakt voor als je niet veel geld wil uitgeven of kan uitgeven bij kerst: https://www.facefantastic.nl/news/goedkoop-kerst-vieren/

i love you're blog sweet.

❄❄❄❄ 21-12-2013
Hi veer.
Je schrijft echt heel goed, wauw !

❄ Een leuk meidenboek ❄

❄ Een leuke film ❄

❄ Dingen wat je in de vakantie kunt doen. ❄

❄ Hair toturials. ❄


❄ Whats in and whats out. ❄


❄ Misschien kun je ook nog bijvoorbeeld 4 soorten haar elsastieken kopen, en dan allemaal uittesten, en dan schrijven ; wat je er van vind, wat het nadeel is, wat het voordeel is, zijn ze handig te gebruiken enzovoort. Maar het kan natuurlijk ook met make up ofzo. Maar je moet het helemaal zelf weten veer! ❄

❄ But, Merry christmas and a happy new year! ❄

Re:i love you're blog sweet.

Vera 21-12-2013
Hey! (Rosanne, denk ik?) Dankjewel voor je goeie ideeën! Ik ga er zeker wat mee doen! Vooral met het elastiek-idee! Merry christmas and a happy new year too baby! ❤

Re:Re:i love you're blog sweet.

Rosanne. 22-12-2013
Haha ja dat was ik lieverd!

Re:Re:Re:i love you're blog sweet.

Vera 29-12-2013
Hihi oke! ❤

Een paar ideetjes<3

Laura 21-12-2013
Uuhm
-make up stash
-nagellak stash
-kerstcadeauhaul (als je kerst viert met cadeautjes)
-een leuk recept wat je in de kerstvakantie kan doen
-budget toppers
-roomtour
-een filmpje!!
-ochtendroutine
-avondroutine
-likes en dislikes van kerst

Re:Een paar ideetjes<3

Vera 21-12-2013
Hey Laura! Leuke ideeën! Ik zit nu weer vol inspiratatie. Bedankt! Ik denk dat ik ga beginnen met mijn everyday-bakje (dus soort van make-up stash). De likes en dislikes van kerst vind ik ook een leuk idee! En mijn ochtend/avond -routine is ook een leuk idee! Budget toppers ben ik ook van plan. Dankjewel voor je ideeën! Ik ga er zeker wat mee doen. Liefs, Vera.

Re:Een paar ideetjes<3

bo 21-12-2013
jaa die ideetjes zijn leuk!!

xx me loveyouveraxx

Re:Re:Een paar ideetjes<3

Vera 21-12-2013
Hihi love you too Bo! ❤

Nieuw bericht