Forum: Reviews?

09-02-2014 11:22

Hoi allemaal, ik begon mijn blog met het idee dat het een beautyblog zou worden. Nu is het meer een (heel) persoonlijke beautyblog geworden. Ik wil het beauty gedeelte weer oppakken, omdat ik het heeel leuk vind. Dus vroeg ik me af: willen jullie reviews lezen op mijn blog? Reviews van make-up, haarspullen, nagellak... Tot nu toe heb ik alleen maar reviews geschreven van Action make-up, terwijl ik daar eigenlijk maar vier dingetjes van heb. Ik weet niet wat het is, maar misschien ben ik een beetje 'bang' om over andere duurdere producten te schrijven? Ik denk dat jullie daar eerder commentaar op hebben... Maar goed, laat het me weten! Willen jullie überhaupt wel reviews lezen?  Zo ja, van welke merken of producten? Of vinden jullie het zo goed? Laat het me allemaal hieronder weten! Thanks! 

Comments

Johnb798 03-12-2014
I've read some excellent stuff here. Definitely price bookmarking for revisiting. I surprise how much effort you place to create this type of great informative site. eddckebddfag

Cheap FIFA Coins:FIFA 2014 yxhnrcst afyfzkmy mbhxx wzpqmwq

Marryvcwz 10-04-2014

Nieuw bericht