Forget the haters, ik ben fan van Miley Cyrus ❤

11-11-2013 20:00

Dit artikel is best moeilijk om te beginnen,  omdat veel mensen Miley haten (wat echt niet nodig is!!).. En het maakt mij echt niet uit, want ik ben fan van haar. Ze doet lekker wat ze zelf wil, en niet wat mensen van haar verwachten. Daarom is zij mijn voorbeeld. Ik ben echt een hele grote fan van haar, ze is echt mijn inspiratie-bron. Ik wil in dit artikel een beetje vertellen over Miley en over waarom ik fan ben. Laten we beginnen...

 

 

 

 

 

 

 

 

Miley's biografie.

Miley Cyrus is een Amerikaanse zangeres, actrice, modeontwerpster en model. Haar échte naam is Miley Ray Cyrus, maar ze is geboren als Destiny Hope Cyrus. Miley heeft haar naam verandert, omdat ze als baby altijd Smiley werd genoemt, omdat ze zoveel lachtte. Later is dat verandert in Miley. Miley is beroemd geworden dankzij haar rol in de hit tv-serie Hannah Montana waarin zij de rol speelt van Miley Stewart/Hannah Montana. Je kan Miley ook zien in andere films waaronder LOL, So Undercover, The Last Song en Hannah Montana The Movie. Miley is de dochter van Billy Ray Cyrus en Leticia ''Tish'' Cyrus. Miley is een zeer geliefde jonge vrouw, en heeft miljoenen fans.

Waarom ben ik fan?

Waarom ik fan ben kan ik moeilijk zeggen, maar ik ga proberen antwoord te geven: Miley is een fantastische getalanteerde lieve mooie vrouw die al heel veel heeft bereikt. Ik ben trots op Miley. Miley is echt mijn inspiratie-bron, mijn voorbeeld en mijn grootste idool. Ik luister heel vaak naar het muziek, haar liedjes maken mij vrolijk, ook als ik verdrietig ben. Miley is echt een geweldige vrouw, ze is mijn rolmodel. Mijn doopnaam is Montana (van Hannah Montana dus!), altijd als mensen daar grapjes over maken van: "HAHA, van Hannah Montana!" dan denk ik aan Miley en ben ik juist trots en blij dat ik die doopnaam heb. Miley Cyrus is een getalenteerde en prachtige vrouw, ik ben een Smiler (dat is een fan van Miley). Ze doet waar ze zelf zin in heeft en negeerd de haters. Daar kan ik echt een voorbeeld aangeven. I love Miley. 

Haat

Alle domme haters onder ons, lees dit even a.u.b. Laten we beginnen: Waarom haat jij Miley? Omdat ze haar haar heeft afgeknipt? Dat deed ze voor het goede doel. En zou jij dat doen of durven? Nee. Ze is wie ze wil zijn, heb daar gewoon respect voor, je hoeft niet van haar te houden, maar waarom zou je gaan haten? Kom op, ze heeft haar haar afgeknipt voor het goede doel! En stel dat ze dat niet voor het goede doel had gedaan, had je haar dan niet gemogen? HAHAHHAHAHAHA, dat slaat helemaal nergens op! En trouwens, kort haar staat haar fantastisch. Miley bereikt meer in één minuut, dan jij in je hele leven.. Ben je jaloers op haar ofzo? Ja, waarschijnlijk wel. Ze heeft zoveel goeds voor deze wereld gedaan: ze werkt bij Unicef, ze maakt zieke kinderen blij, ze heeft haar haar afgeknipt voor een goed doel, ze maakt arme kinderen blij en nog veel meer... En jij haat haar vanwege één klein ding? Alsjeblieft, gedraag je. Miley is perfect, jij bent gewoon jaloers. En trouwens, zij doet wat ze wil. Laat haar, ga weg. Miley verdiend dat niet. Mensen zeggen gewoon vreselijke dingen over Miley, niemand verdient dat.. Maar Miley zeker niet. Stop de haat! Houd het lekker voor je. Mensen moeten gewoon eens in zien dat al die haat Miley kapot maakt en verdriet opleverd. Zij is ook een mens, zij heeft ook gevoelens. Mensen zeggen altijd: "Ik wil de oude Miley terug" of 'Ik mis de oude Miley" of "De nieuwe Miley is niet leuk". Maar jullie haters moeten weten dat er geen nieuwe en oude Miley is. Miley is nog steeds Miley, alleen haar uiterlijk is veranderd. Ze is opgegroeid. Ze wil gewoon iets nieuws doen, geschiedenis schrijven. Gek doen, ze haalt alles uit het leven wat er in zit. Dat zou jij ook moeten doen... Je weet helemaal niet wat je haar aan doet. Stop de haat! Ik hoop dat je weet dat je echt normaal moet doen en dat Miley al die haat niet verdient. Miley is gewoon perfect. Hoe spel je perfect? M-i-l-e-y-C-y-r-u-s! Nu jij, hoe spel je perfect? 

Wat vind jij van Miley en haar liedjes? En ben jij ook fan van Miley Cyrus?

Haters, reageer alsjeblieft niet op dit artikel. Ik schrijf dit artikel niet voor haat, dus doe dat dan ook niet. Ik verwijder haat met één klik. Dus verspil je tijd niet!

Comments

miley

nesly 16-05-2015
Miley is super ik vind haar geweldig en als ze dit leest zeg ik wees gewoon Jezelf

y!uh!

shimei 08-12-2014
MILEY IS EEN SLET.







cbgghgu,juguy
fddgvvfgfddddf

Dil 08-12-2014
MILEY IS EEN SLET. ZE MOET DOOD. KRIJG EBOLA. MILEY GA WEG

miley cyrus

dilara 29-11-2014
ik hou echt veel van haar kben een smiler :)

FIFA 14 Coins:FIFA 2014 lcpkfbkg ustzbqgl hxtnf cggklpd

bileybmpq 10-04-2014

Miley...

Amallll 26-01-2014
Ik ook maar vind der niet zo super mooi :P maar het gaat om haar stem

Re:Miley...

Vera 31-01-2014
Ik ben het met je eens, het gaat niet alleen om et uiterlijk. Natuurlijk grotendeels om het innerlijk en dus de stem.

me too

smilers 21-11-2013
IK OOK!! EINDELIJK OOMMGGG

Re:me too

Vera 22-11-2013
Hihi yeaah! Smiles forever!

Nieuw bericht