Even een update...

01-05-2014 18:00

Even snel een blogpost over iets waar ik... kapot van ben. Misschien is het niet heel erg, maar voor mij wel. Want het concert van Miley word ruim een maand uitgesteld. Het zou morgen zijn, 2 mei, maar het is nu verplaatst naar 22 juni. Ik had me er zo op verheugd, ik had er echt zo naar uit gekeken en nu is al dat wachten voor niks geweest... Nou ja, voor niks... Nog voor niks. Ik ben gisteren nacht huilend is slaap gevallen. Ik vind het gewoon zo stom. 

Maar ik besef zelf ook wel dat dit zo beter is. Miley mag niet optreden omdat ze nog ziek is. Dat begrijp ik. Dat vind ik misschien nog wel het ergste van alles, dat Miley ziek is. Ze lag al 2 weken in het ziekenhuis, omdat ze allergisch was voor haar antibiotica. Daar ben ik ook kapot van. Maar ik moet me beseffen dat het beter is zo. Miley kan rust houden op deze manier. Ze kan zich sterk maken voor de rest van haar tour. Daar moet ik aan denken. Ookal is dat moeilijk, omdat ik er zo veel zin in had, maar het moet. 

Ik zal jullie al dit zielige gezeur besparen. Sorry, hihi. Ik hoop dat jullie het niet al te vervelend vonden dit alles, maar goed. Tot de volgende (hopelijk vrolijkere) blogpost! Bye! xoxo

Comments

zal ik je troosten

love you 06-05-2014
zal ik je troooosten, baby?

Nieuw bericht