Eigen domein!

05-10-2013 09:49

Hoi! Ik weet het, het komt een beetje onverwachts, maar.... ik ga mijn eigen domein kopen! Ik heb er heel veel zin in. Over een paar bestaat facefantastic3.webnode.nl niet meer. Het word nu facefantastic.nl! Ik heb er echt onwijs veel zin in: mijn eigen domein! Mijn eigen stukje internet waar ik mijn passie kan delen! Het kan nog wel een weekje duren, of vandaag al... Ik weet het nog niet, maar als je facefantastic3.webnode.nl niet meer kan vinden is het facefantastic.nl Maar het is natuurlijk ook wel een beetje spannend. Hopelijk gaat alles goed! Het kan zijn dat Spannend! Ik heb er heel veel zin in, hopelijk raak ik geen volgers kwijt! Heel veel liefs, Vera.

Comments

Fut Coins:FIFA 2014 fpsxqdqw ztgwvati xwmqb uqwmspu

bileynyuw 10-04-2014

Leuk!!

Kelly 20-12-2013
Hoe doe je dat ??
en hoeveel kost het ??
plz zeg het ff want ik wil het ook zo graag

Leuk!

Laura 05-10-2013
Super leuk Vera!
Ik weet niet of je nog weet wie ik ben, ik ben Laura van het hoe overleef ik kamp! Veel plezier met het maken van je eigen website! Je met maar eens kijken waar je je artikelen zef kan inplannen. Dat is erg handig denk ik. Ik hoop dat het erg mooi wordt!:)

Nieuw bericht