Common white girl tag

23-11-2013 10:00
Heee lieve lezeressen! Leuk dat jullie weer op mijn blog zijn! Ik dacht, ik ga weer eens een leuke tag doen! Ik vind tags super leuk om te doen en jullie leren mij wat beter kennen dus dat is leuk. Ik ga in dit artikel een aantal vragen beantwoorden. Enjoy! xoxoxoxo
 

Favoriete Starbucks?

Hmmmm, ik kom niet zo heel vaak bij de Starbucks, maar als ik moet kiezen ga ik voor de Caramel Macchiatto! (Geen idee of ik het goed schrijf.) Die is zóóóóóó lekker! En verder vind ik de gewone thee ook heel lekker.
 

Hoe lang duurt het voordat je klaar bent in de ochtend?

Hmmm, eigenlijk ligt het eraan. Als ik vroeg wakker ben, ben ik weleens een halfuur bezig met expirimenteren. Maar als ik me heb verslapen 5 minuutjes. Ik denk gemiddeld een kwartier. 
 

Zeg je wel eens hard op “LOL” of “OMG”?

Nee, eigenlijk niet. Ik zeg wel eens: "Oh my God" maar verder niet echt. 
 

Heb je veel kleren?

Hmmm, het valt wel mee volgens mij. Ik heb wel genoeg kleren. Ik heb nu kleedgeld en moet alles zelf betalen, op dit moment ben ik aan het sparen. Maar ik heb wel genoeg kleding en ik ben er blij mee! 
 

Maak je voor dat je gaat eten foto’s van je eten?

Nee, eigenlijk nooit. Tenzij ik het even op Instagram of Twitter wil zetten omdat ik het zo lekker of mooi vind. Verder eigenlijk nooit.
 

Draag je elke dag make-up?

Fifti-Fifti. Niet altijd, maar vaak wel.
 

Wat zijn je gemiddelde cijfers op school?

Ik sta op dit moment 7,8 waar ik erg blij mee ben. Maar mijn gemiddelde moet binnenkort omhoog gaan, want ik had een 9,7 voor een proefwerk.
 

Hoe doe je je haar altijd?

Gewoon los. (Bijna) iedere dag los. Ik doe het alleen in een strakke staart als ik die dag gym heb.
 

Zie je er altijd goed uit?

Uuuhm, ik heb geen idee. Ik hoop het, haha.
 
Zo, dat waren alle vragen. Hopelijk vond je het leuk en weet je nu wat meer over mij. Laat hieronder ook jouw antwoorden op de vragen weten. Bye bye everyone! See you later girls! ❤

Comments

-

Rosanne. 27-11-2013
Hoe kom je op de naam Face fantastic?

Re:-

Anna 20-12-2013
eh wtf hoezo ' whit'' girls ? miss lezen ook donkere meisjes je blog?

Re:Re:-

Mina 01-02-2014
Ja idd,

Nieuw bericht