Ask me anything #1

27-01-2014 18:04
Hoi lieve allemaal! Vandaag is het tijd voor de langverwachte ask me anything! Ik zou deze eerst als video-vorm doen. (Dat zou mijn eerste video worden.) Maar ik wil mijn eerste filmpje gaan opnemen door over mijn blog te vertellen, dus dat komt later. Ik kreeg ook een aantal lieve berichtjes, maar daar zaten geen vragen in verwerkt. Dus die sla ik over, sorry girls! Maar goed, vandaag de ask me anything! Lees je mee? 
 
Ik ben bang dat mensen me niet mooi vinden wat kan ik daar tegen doen?
Niet bang voor zijn! Dat klinkt natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. But every girl is beautiful! Echt, iedereen is mooi op zijn eigen manier. En je innerlijk is belangrijker, toch? Er is niet een speciale handleiding om er voor te zorgen dat mensen je mooi vinden. Maar blijf jezelf! Hopelijk heb je er wat aan...
 
Wat moet je doen tegen puistjes?
Zoals bij de vorige vraag is hier niet echt een handleiding voor. Eigenlijk helpt niets tegen heftige acne of gewoon puistjes... Mijn tip is: Laat het even met rust, als er een wit puntje op je puistje zit kun je voorzichtig met wc-papier op je vingers hem uitknijpen. Maar gewoon met rust laten! Good luck! 
 
Waarover gaat je eerste filmpje?
Ik wil waarschijnlijk vertellen over mijzelf en/of over mijn blog. Als je nog andere ideeën hebt voor filmpjes/blogposts, laat ze vooral achter! 
 
Waarom ben je je blog gestart?
Eigenlijk vooral omdat beauty een passie van mij is en omdat ik bloggen onwijs leuk vind. Meer hierover of over mij lees je hier.
 
Wat vind je het leukste artikel die je hebt geschreven?
Uhm.... Moeilijke vraag! Ik denk eentje die pas geleden online is gekomen: Mijn high tea tips. Maar ik vind eigenlijk alle blogposts even leuk. Welke vinden jullie eigenlijk het leukst? (:
 
Wat is je lievelingsdier?
Ik denk een hond, ik heb zelf een onwijs lieve en schattige hond. En ik vind koeien op een of andere manier ook wel cool.
 
Wat zijn je favoriete kledingwinkels?
Ik haal mijn kleding eigenlijk overal en nergens... Maar ik denk de New Yorker, de Coolcat (soms dan) H&M en de Madonna
 
Als je één ding moest kiezen, wat zou je dan veranderen door een operatie?
Uhm.... Niks. Ik ben misschien niet te mooiste, of niet perfect. Maar ik ben mezelf, en dat vind ik het belangrijikst. Mijn antwoord is: niks.
 
Wat is je achternaam?
Die wil ik liever niet op mijn blog zeggen, sorry. Een beetje privacy, haha.
 
Wat is jou dagelijks routine met make up?

Uhm, ik maak hier wel een blogpost/filmpje van, als jullie dat willen. Er staat al wel een blogost onine over mijn everyday-bakje. Klik daarvoor hier

Dit waren de vragen! Hopelijk vond het leuk en weet je nu wat meer over mij. Ik wil binnenkort weer een "Ask me anything" doen, en daarvoor heb ik natuurlijik weer vragen nodig. Het mag over vanalles gaan: make0up, kleding, mijn blog, mijzelf.... Alles mag! Laat het hieronder weten. Heel veel liefs, Vera.

Comments

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht