Update: Ik ben terug van kamp!

03-08-2013 18:09

Hoooi! Daar ben ik weer, na een week lang geen artikel, sorry daarvoor. Zoals jullie misschien wel hebben kunnen lezen ben ik op HOI (Hoe Overleef Ik) kamp geweest. Het was echt suuuper leuk en ik heb er heel veel lol gehad. Ik heb in één week tijd echt heel veel vriendinnen gemaakt en ik mis ze nu al...

HOI kamp

HOI kamp

Ja, ik was op een Hoe Overleef ik kamp, we hebben onwijs veel leuke dingen gedaan en heel veel lol gehad. Ik heb echt een leuke tijd gehad daar. Ik raad je het HOI kamp zeker aan. Ik ben op kamp geweest met kinderen van 10 t/m 14 jaar. Ik heb zoveel leuke dingen gedaan, i love HOI kamp! Klik hier voor alle informatie van het kamp. 

Andere blog(st)er

Één meisje daar, blogde ook over beauty. We hebben elkaars blogs opgeschreven en we willen misschien voor elkaar een keer een gastartikel maken! Hartstikke leuk, klik hier voor Laura's blog. Zij heeft een blog samen met twee andere meisjes. Met haar heb ik heel veel gepraat over onze blog-ervaringen en tips. Dat was echt leuk, en heel toevallig. Laura, als je dit leest, ik mis je! 

Ofterwel, ik heb een onwijs leuke kamp-tijd gehad! Ik wil volgend jaar best wel nog een keertje. Het was heel leuk, ik heb lol gehad, maar ik heb ook geleerd voor mezelf op te komen. Ik kan niet wachten tot volgend jaar. Ik raad je dit kamp zeker weten aan. Heel veel liefs, Vera.

Comments

<3

Laura 05-08-2013
Ik mis jou ook vera!!! Het is heel saai zonder jou en alle anderen:( Ik mis iedereen. Lief dat je m'n blog hebt gelinkt! Ik ga misschien een blog beginnen in m'n eentje. Oh ja en ik ga in september de essence gel nails at home kopen en voor je reviewen! (als je dat wilt tenminste)

Re:<3

Vera 06-08-2013
Hi lieve Laura, graag gedaan hoor. En ja, het lijkt me echt súper cool als je de gel nails van Essence wil reviewen. Dankjewel alvast! Trouwens, ik mis jou en de anderen ook, het is zo anders zonder jullie. Liefs, Vera.

Re:Re:<3

Laura 06-08-2013
Heey, ik heb je 'n emailtje gestuurd:)

Re:Re:Re:<3

Vera 06-08-2013
Ik heb hem gelezen en ik heb gereageerd.

Nieuw bericht