Eigen domein is er + Sorry

03-11-2013 08:45

Eigen domein Wooooeeehooe! Jullie hebben het wel gezien.... ik heb mijn eigen domein! Ik ben er heel erg blij mee, ik heb gewoon mijn eigen stukje internet! Ik ben van plan om nu ook veel vaker te gaan bloggen! Dus houd mijn blog in de gaten. (:

Sorry Ik wil ook even sorry zeggen. Waarom? Omdat ik de afgelopen tijd héél (zelden, eigenlijk) heb geblogd omdat ik het ongelooflijk druk heb met school. Blêêgh.. Ik heb heel veel toetsen gehade en ik heb heel veel huiswerk... I hate it. Maar goed, school is wel belangrijk. Dus ja, dat gaat wel voor mijn blog. 

Bloggen Ik wil dus meer gaan bloggen, en ik wil het ook een beetje anders gaan aanpakken. Ik wil ook over andere dingen gaan schrijven dan beauty: lifestyle. Dat houd dus in: eten, reizen, koken, bakken, fashion en nog veel meer! Als jullie daar suggesties voor hebben, laat het me weten! Ik zal in mijn volgende blogpost even vertellen over het idee en hoe ik het nou wil aanpakken.

The end Ja, dit was het al weer. Gewoon even een korte update, hihi. Mijn gastblogger Sammy gaat me nu trouwens ook helpen met het schrijven van gastblogs. Ik zou zeggen: houd mijn blog in de gaten en enjoy the stuff! (: Heel veel liefs, Vera.

Comments

Blogg

Heeeii 03-11-2013
ECHT ZOO SUPERR COOL ! Je kunt ook filmpje erbij maken wand dat ziet er heel erg leuk uit ! dan filmpjes van jezelf met Shoplogs &zo dat is echt zo erg leuk om te zien

Re:Blogg

Vera 03-11-2013
Dankjewel! Maar wat voor shoplogs? Make-up, kleding, decoratie? Ik heb al heel vaak een filmpje gemaakt, maar elke keer durf ik hem niet online te zetten, haha.

Re:Re:Blogg

. 04-11-2013
Makeup en kleding , of gewoon dingen die je gekocht hebt gewoon beetje alles door elkaar x

Diy's

Ilse 03-11-2013
Heyy ik ben echt blij voor je!! Het lijkt me leuk om diy's van je te zien! Je kan inspiratie halen van o.a.: alwaysxbeyourself, dazzlediy, maar je kan ze natuurlijk ook zelf bedenken. En ik hebeen vraagje;; wanneer komt de video van de ask vragen ?? xx

Re:Diy's

Vera 03-11-2013
Hoi, dankjewel! Ja, DIY's is echt een leuk idee! Bedankt voor de tip! En de video van de ask vragen.... Ik durf hem eigenlijk niet online te zetten... Haha, ik ben echt een mietje. Maar zo dalijk vinden jullie het helemaal niets!... Kisses from me.

Re:Re:Diy's

ilse 04-11-2013
Gewoon doen! De eerste keer is altijd spannend, maar je moet echt niet bang zijn! You go girl xxxx

Heeeey ps: ik ben het, van het hoe overleef ik kamp

Laura 03-11-2013
Super leuk!! Ik vind het heel jammer dat je afgekopen tijd niet hebt geblogd. Je moet het echt blijven doen! Begin met 1x per week en dan kan je opbouwen.

Re:Heeeey ps: ik ben het, van het hoe overleef ik kamp

Vera 03-11-2013
Hey Lau! Sorry, maar ik had het heel druk. En ik doe me best, hihi. Ik ben blij dat jij elke keer nog mijn blog bekijkt. Je bent echt een goede lieve lezer! Goed idee, ik ga het opbouwen. Thanks Laura! Love you! Kisses.

Nieuw bericht