25 questions tag

19-01-2014 08:00

Vandaag doe ik de 25 questions tag ook wel de 25 vragen tag genoemd. Ik doe best veel tags, maar ik vond deze toch ook wel leuk om te doen omdat hij lekker persoonlijk is. Bij deze tag moet ik namelijk 25 persoonlijke vragen beantwoorden. Lees je mee met deze persoonlijke tag?

Heb je huisdieren?
Ja, ik heb één hele lieve hond Pepper. Ik ben dol op hem. 

Noem 3 dingen die dichtbij je zijn
Nu, op dit moment? Mijn telefoon, mijn computer en een deken. 

Hoe is het weer nu?
Koud en regenachtig, zoals gewoonlijk. Ugh. 


Rij je? En zo ja, heb je wel eens een ongeluk gehad?
Nee, ik rij niet, haha.


Hoe laat was je vannochtend wakker?

Rond half tien.

Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?
Vanochtend nog.

Wat is de laatste film die je hebt gezien?
Assepoester in het modern.

Wat staat er in je laatste smsje?
Ik sms niet vaak, maar het was een lief smsje van mijn beste vriendin.

Wat is je ringtone?
Gewoon de standaard ringtone die op mijn mobiel stond.

Ben je wel eens in een ander land geweest?
Ja! Ik ben in Amerika, China, Canarische Eilanden, Duitsland, Frankrijk en nog wat meer landen geweest.

Hou je van sushi?
Ja, zeker! Ik vind het zo lekker! Ik ben geen vis-mens, maar sushi gaat er wel in bij mij!

Waar doe je boodschappen?
Dat doet mijn moeder eigenlijk altijd, die gaat naar de AH, Jumbo en af en toe naar de Aldi.

Heb je ooit medicijnen geslikt om eerder in slaap te vallen?
Nee, eigenlijk niet. 

Hoeveel broers/zussen heb je?
Ik heb een zusje van 11 en één broertje van 7.

Heb je een computer of een laptop?
Ik heb een computer.

Hoe oud wordt je op je volgende verjaardag?
13, dat is al bijna! 19 februari. Can't wait! 

Draag je een bril of lenzen?
Nee, gelukkig niet.

Verf je je haar?
Nee, ik heb nu gewoon mijn natuurlijke haarkleur.

Wat is je planning voor vandaag?
Ik heb vanochtend, geleerd en huiswerk gemaakt en ik ga nu werken aan mijn blog en vanavond gewoon eeen beetje televisie kijken, denk ik.

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
Uhm.... Geen idee...

Wat is de perfecte pizza?
Een gewone pizza salami, love it!

Wat vind je lekkerder? Hamburgers of cheeseburgers?
Hamburgers, ik hou van vlees, haha!

Heb je wel eens een nacht doorgehaald?
Ja, één keer een nacht met vriendinnen.

Wat voor kleur ogen heb je?
Groen met een heeeeeeel klein beetje grijs.

Proef jij het verschil tussen Pepsi en Coca Cola?
Ik ben niet echt een cola-freak, dus nee.

Dit was de tag, hopelijk weet je nu alweer wat meer over mij en vond je het leuk. Jullie kunnen ook achterlaten wat jullie antwoord zou zijn op deze vragen. Heel veel liefs, Vera.

Comments

Fut Coins:FIFA 2014 ybcltaps lzvcczel vkbih ggbtgpj

Fifacoinokcl 10-04-2014

Beautiful.

Rooos 20-01-2014
Hey lieverd.

Je hebt een vraag vergeten te beantwoorden, en die is van mij.
Waarom ben je zo mooi?

xo

Beauty posts

Elise 19-01-2014
Hey Vera, ik vind je blog echt super leuk maar ik vind het ook leuk om beauty artikelen te lezen. Misschien is het een leuk idee om een foto van een celebrity op te zoeken en te kijken wat zij vaak voor make up gebruiken, bijvoorbeeld Miley Cyrus! Dan heb je een beetje lifestyle en beauty! :)
xx Elise

Nieuw bericht