☯ Persoonlijke update ☯

04-08-2014 10:07

Hi! Daar ben ik weer, na een heeeeele lange tijd. Ik heb echt al heel lang niet meer geblogd, en nu, op dit moment al, vind ik het al leuk. Ik heb het echt gemist, haha. In deze update wil (weer) wat dingetjes vertellen. Mijn laatste update was 19 juni. Toen vertelde ik over dat ik meer met youtube bezig was en over Miley's concert. Over deze twee dingen heb ik het in deze update ook, en ook over wat andere dingen.

Die eerste is nog steeds waar, ik ben meer met youtube bezig, omdat ik denk dat mensen het leuker vinden om te zien en omdat ik zelf ook het idee heb dat ik het leuker vind. Ik steek dus heel veel tijd in youtube, en zie ook (aan de comments) dat kijkers het leuk vinden. 

Maar mijn blog, daar doe ik echt veel te weinig aan. Dat vind ik echt dom van mezelf, omdat ik het bloggen ook super leuk vind! Ik ga vanaf nu proberen wat vaker te bloggen. Zeker nu het vakantie is, vind ik dat dat wel moet kunnen. Ik hoop ook dat jullie dat leuk vinden.

Miley's concert... het was... PERFECT! Als ik eraan terug denk, krijg ik weer kriebels in mijn buik. Het was echt perfect. Ik heb er ook gevlogd, de vlog staat online op youtube-kanaal, dus als je benieuwd bent hoe het was, kijk hem dan vooral! Ik heb er gelachen, gegild, gehuild en vooral: genoten! 

Misschien hebben jullie het al gezien, misschien niet, maar ik heb een nieuwe lay-out! Ik hem zelf gemaakt, het is dezelfde als op mijn YT kanaal, ik ben er heel blij mee! Ik hoop dat jullie het ook leuk vinden!

 

YT video's linken