Blogs

Sacha 27-09-2013
Ik heb heel veel bloggen gevold en ik zou je zeggen, die mensen deden er niks mee zo wel dan was het onzin. Maar jij Vera, jij doet het fantastisch! Je verhalen helpen mensen echt ( zo als ik ) je blogt regel matig en houd je volgers tevree. Echt fantastisch dit , ik zit nu in een moeilijke situatie. Ik moet kiezen tussen 2 kanten, de 1e: mijn vrienden die met me leuke dingen doen ( naar de stad de Mac en naar het park ) en beschermen, maar niet echt populair zijn. 2e mijn Basisschool vriendin... Die pest sommige mensen uit school en mijn nieuwe vrienden, en zegt dat als ik met haar ga dan niet gepest zou worden en leukere dingen met ze ga doen ( rotzooi trappen dus... ) , Ik praat er niet met me ouders over ik voel me op school en na school heel rot., ik vind het heel erg dat ik liever met mijn basisschool vriendin en nog wat vrienden van haar omga omdat de mensen die echt om me geven ' sukkels ' 'losers ' zijn. ' Wees altijd je zelf , doe wat je leuk vind om te doen ' Die worden... Die hebben me laten denken, en ik weet nu wat ik wil. Ook al worden mijn vrienden gepest en als ik met ze om ga zelf word gepest... Ik kies voor hun we doen samen dingen dat ik echt leuk vind ! Ze komen voor me op als het nodig is en laten me niet vallen. Nola, Anna, Jemmy en Veerle ik hou van jullie ! Ik ben blij dat jullie voor me zijn x

En Vera... I love you ! X

Nieuw bericht